دوست دارم با بدني پاره پاره به ديدار سيدالشهدا (ع) بروم
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

 وصيت‌نامه سردار شهيد «كاظم نجفي رستگار»؛
دوست دارم با بدني پاره پاره به ديدار سيدالشهدا (ع) بروم

خبرگزاري فارس: در وصيت‌نامه سردار شهيد نجفي رستگار آمده است: اميدوارم خداوند، رحمت خود را نصيب بنده گناهكار خود بفرمايد و مرا به آرزوي قلبي خود يعني شهادت في سبيل‌الله برساند و آرزوي ديگرم اين است كه دوست دارم با بدني پاره پاره به ديدار الله و ائمه معصومين به خصوص سيدالشهدا (ع) بروم.
 

  

  ه گزارش خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا»، سردار شهيد «كاظم نجفي رستگار» فرمانده دلاور لشگر 10 سيدالشهدا (ع) است كه از عضويت در گروه جنگ‌هاي نامنظم شهيد چمران، مسئول واحد فرهنگي (پادگان توحيد) و شركت در عمليات «بيت المقدس» با مسئوليت فرمانده گردان لشكر حضرت رسول (ص) گرفته تا حضور در لبنان به همراه حاج احمد متوسليان و فرماندهي تيپ 10 سيدالشهدا (ع) در كارنامه اين فرمانده دلير دفاع مقدس به چشم مي‌خورد.
 يكر پاك شهيد كاظم نجفي رستگار ، كه در سال 63 در عمليات بدر شربت شهادت نوشيد، پس از 13 سال در منطقه هورالهويزه تفحص و به تهران منتقل شد.
 زار اين سردار مخلص، در قطعه 24 بهشت زهراي تهران (قطعه: 24 رديف: 74 شماره: 23 پايين مزار شهيد بروجردي) به خاك سپرده شده است.
 ر وصيت‌نامه اين شهيد والامقام آمده است:

 سم ‌الله ‌الرحمن الرحيم
 نا لله و انا اليه راجعون

 تايش خداي عزوجل را كه مرا از امت محمد ( ص ) و شيعه علي ( ع ) قرار داد و سپاس خداي را كه با آوردن حق از ظلمت به روشنايي و از طاغوت نجاتم داد و مرا از كوچكترين خدمتگزاران به اسلام و انقلاب اسلامي قرار داد.
 ميدوارم كه خداوند متعال رحمت خود را نصيب بنده گناهكار خود بفرمايد و مرا به آرزوي قلبي خود يعني شهادت في سبيل‌الله برساند كه تنها راه نجات خود ميدانم و آرزوي ديگرم اين است كه اگر خداوند شهادت را نصيب بنده گناهكار خود كرد دوست دارم با بدني پاره پاره به ديدار الله و ائمه معصومين بخصوص سيدالشهدا ( ع ) بروم.
 ن راهم را آگاهانه انتخاب كردم و اگر وقتم را شبانه روز در اختيار اين انقلاب گذاشتم چون خود را بدهكار انقلاب و اسلام مي‌دانم و انقلاب اسلامي گردن بنده حق زيادي داشت كه اميدوارم توانسته باشم جزو كوچكي از آن را انجام داده باشم و مورد رضايت خداوند بوده باشد.
 در و مادر و همسر و برادران و خواهران و آشنايانم مرا ببخشند و حلالم كنند و اگر نتوانستم حقي كه بر گردن من داشتند ادا كنم، عذر مي‌خواهم براي پدر و مادر و خواهران و برادرانم از خداوند طلب صبر مي‌نمايم و اميدوارم تقوا را پيشه خود قرار دهند.
 ز همسرم عذر مي‌خواهم كه نتوانستم حقش را ادا كنم و چه بسا او را اذيت فراوان كردم و از خداوند طلب اجر و رحمت براي او مي‌كنم كه در مدت زندگي صبر زياد به خاطر خداوند انجام داد و رنج‌هاي فراوان كشيد.
 ز تمام اقوام و آشنايان و دوستان طلب حلاليت و التماس دعا دارم؛ به علت وضعيت جنگ مدت سه سال كه در جبهه بودم، نتوانستم امر واجب خدا يعني روزه را انجام بدهم. همچنين در رابطه با خريد خانه به مبلغ 223 هزار تومان از علي تاجيك و 65 هزار تومان از حسين كاوكدو و 10 هزار تومان از حاج محمد علي دولابي قرض كردم و مبلغ 30 هزار تومان از همسرم كه خانه براي همسرم است و موتورم را براي جبهه در نظر گرفتم.
 السلام
 اظم نجفي رستگار
 اعت 9 شب مورخ 3 اسفند 1362
شرق بصره (جفير)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه